Morgen begint het dan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liane Naber - WaarBenJij.nu Morgen begint het dan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Liane Naber - WaarBenJij.nu

Morgen begint het dan

Door: Liane

Blijf op de hoogte en volg Liane

17 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hello,

Morgen is het dan zover, morgen vroeg om half 12 pak ik de trein en dan kom ik om half 7 aan in Parijs om dan zaterdagochtend in het vliegtuig te stappen.

Ben er klaar voor, alle prikken gehad, alle spullen gekocht en alle medicijnen zijn binnen. Nu komt het leuke want nu moet alles nog in de koffer, en in de handbagage......er ligt op het moment een enorme bende in de koffer en er naast en dat moet er dus nog in en dan komt het ergste want dan moet hij dicht....:-( ik durf niet zo goed. Haha maar ga er maar vanuit dat het past!

Mijn afscheidsfeestje zaterdag was echt te leuk! Bedankt voor alle leuke dingen die ik heb gekregen, en ik heb van de bijdrages nog aantal zeer nuttige aankopen gedaan, nieuwe backpack die mee kan als handbagage, een regenponcho ( niet geheel onhandig in de tropen) een klamboe, koeltas, een lonely planet over Zuid-Amerika en Birkenstocks! Dus merci beaucoup voor jullie sponseringen!!!!!

Goed nu wordt het echt tijd om te kijken of alles past! Mijn laaste uurtjes in het koude Nederland....het volgende bericht komt van een warme plek!!!!!

Daaaaag

Groetjes Liane

  • 17 September 2008 - 17:18

    Chris Rengers:

    Hai Liane,
    Hele goede reis en ik hoop dat je een leuke tijd hebt aan de andere kant van de wereld!
    Als de koffer echt niet dicht kan: koop een doos, doe de spullen erin die niet al te zwaar zijn en die je niet meteen nodig hebt en doe hem naar jezelf op de post. Heb ik een keer met de vieze was van de vakantie gedaan.
    Kwam de postbode de vieze was brengen haha.
    Maar mooi dat de koffer toen wel dicht kon en ik niet hoefde bij te betalen wegens te veel baggage!
    Dikke kus van Chris & family

  • 17 September 2008 - 19:18

    Edwin:

    Gaaf, een poncho kan je inderdaad wel gebruiken denk ik!!
    Echt spannend hoor voor je!!
    Enneh, mooi roze is niet lelijk ;-)

    Veel plezier!
    Edwin

  • 18 September 2008 - 08:54

    Ingrid :

    He Liane,
    Ik wens je een hele goede reis!En heel veel plezier!!
    Wij zullen ons best doen met polo!!!
    Gr Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2009

Nieuws

14 Januari 2009

Happy newyear

15 December 2008

Verjaardag in de tropen

03 December 2008

Staking.......

18 November 2008

Weer twee weken voorbij
Liane

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 18577

Voorgaande reizen:

20 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: